Marketing & Communicatie
Wij hebben content marketing toegepast dat aansluit bij dit mediatype en vooral ook met het oog op sociale media. Wat spreekt de lezer aan? Hoe kunnen wij dit omzetten naar downloaders en likers op sociale media? Hoe krijgen wij interactie? BIG Entertainment heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een succesvol digitaal platform met een groot aantal volgers en bezoekers.
Over BIG Entertainment:
'24/7 Entertainment met één Swipe'
BIG Entertainment is 'The Biggest App In The World' en is hét online entertainmentplatform dat zich vooral richt op de mobiele gebruiker. 24/7 het laatste nieuws; leuk is om te lezen waar dan ook ter wereld. Daarnaast zijn de desktop (op kantoor) en de tv (in de huiskamer) belangrijke mediatypen waarop het nieuws; foto’s, trends, films en muziek worden gedistribueerd.
Naast het gebruik van tekst is deze dienst erg visueel ingesteld en beeldgedreven. Content is koning, visuals zijn koningin. BIG Entertainment richt zich voor 70% op beeld en 30% op het geschreven woord. Dit digitale platform richt zich op 75% vrouwen en 25% mannen, in de leeftijd van 20 tot en met 45 jaar.
Nieuwsgierig? Kijk eens op http://www.big.nl/ voor al het BIG Entertainment nieuws.